четвер, 12 листопада 2015 р.

Самоаналіз уроку алгебри у 10 класі

Самоаналіз уроку  алгебри у 10 класі,
                              проведеного  вчителем математики
             Златопільської  гімназії  м. Новомиргорода  Мороз О.С.
1. Урок «Розв’язування ірраціональних рівнянь» є уроком узагальнення та систематизації знань при вивченні теми «Степенева функція».  Він передбачає систематизацію та узагальнення вивченого матеріалу по даній темі.
2. Для реалізації мети і завдань був вибраний тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
  3. Я його провела у форматі гри «Щасливий випадок». Урок був  проведений нестандартно. Він стимулював творчість учителя і його вихованців, створюючи сприятливі умови для співробітництва учнів один з одним і з учителем.

   4.Одним з найефективніших засобів, що поєднував навчальну, розвиваючу і виховну функції, була дидактична гра. До участі в такій грі обов'язково були залучені всі учні класу. Основ­ні  структурні компоненти дидактичної гри: ігровий задум, правила гри, ігрові дії, пізнавальний зміст (дидактичні завдання), обладнання та ре­зультати гри були витримані.
   5.На уроці домінувала групова форма навчання.
           6.Вчителем була  чітко визначена триєдина мета уроку: узагальнити  і  систематизувати  знання  учнів  про  ірраціональне  рівняння; підготовка  учнів до ЗНО;
розвивати
 творче  мислення ,математичне мовлення;
виховувати
 вміння  працювати  разом ,почуття  відповідальності, культуру спілкування.
7. З метою активізації класу, налаштування учнів на успішну роботу використано вправу «Підбери прикметник до слова «Успіх».
8.При підготовці до уроку учні самостійно підбирали  історичний матеріал по темі  «Ірраціональні  рівняння». Представили  його у вигляді мультимедійної  презентації .
9. Для розвитку творчої особистості було  використане  нестандартне завдання  творчого  характеру «Оживи математичний знак» .
10. Пошукові завдання і проблемні запитання сприяли глибокому засвоєнню матеріалу, позитивному емоційному настрою учнів.
11. Робота  учнів у групах була  оцінена, оцінки коментовані.
12. Дотримання вчителем норм педагогічної етики, правил такту дозволило  досягти тісного контакту з класом, доброзичливості у стосунках між учителем та учнями.
13. Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів класу.
     14. При підготовці уроку були враховані вікові та індивідуальні особливості учнів: інтерес до вивчення математики, розвиток загальнонавчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння математикою, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці.
  15.Використання нетрадиційних форм навчання сприяло формуванню пізнавальних інтересів школярів, їхніх життєвих компетенцій.



Немає коментарів:

Дописати коментар